Vinn modellplass av bryn/eyeliner :)

Andrea Eggen er vår nye jente på teamet. Vi trener jevnt over hver uke til vår første modelluke i juli. Andrea er flink og følger godt med. I morgen er vår første brynmodell på plass. Spennende for Andrea. Jeg er selvsagt med på behandlingen og passer på.

Vi trenger ti modeller til første uka i juli og har lyst å gjøre litt ut av det. Eyelinere og bryn er hva vi trenger.

Det DU kan gjøre om du ønsker plass til modellpris er:

1. Like og dele innlegget

2. Kommentere under hva du ønsker som modell (eyeliner eller bryn)

Husk vi har 18-årsgrense på våre behandlinger. Ønsker dere lykke til.

Behandlingen blir utført i våre kurslokaler i Pilestredet på Bislet/Oslo.

Ønsker dere se hva vi ellers tilbyr, kan dere ta en titt i solpmushop under headeren 🙂

163 kommentarer
    1. Oj så gøy! Da er det bare å krysse fingrene å håpe! Ønsker helst bryn, men eyeliner er også stas 🙂

    2. Ønsker meg veldig bryn 🙂 Hadde vært perfekt da jeg har bursdag i juli og har tenkt på dette en evighet!

    3. Har tidligere vært på kurs og tatovert brynene, ble veldig fornøyd og ønsker nå å tatovere eyeliner. Håper jeg får muligheten til dette 🙂

    4. jeg ønsker meg “nye” bryn. Mine har stygg fasong og fargen er blitt veldig lys og blass! Tok for 5år siden. Ønsker meg også eyeliner og lipliner:-)

    5. Jeg kunne godt tenkt meg både eyeliner og bryn. For begge deler er et stort ønske! 🙂 men om jeg MÅ velge en av tingene så måtte det blitt bryn. 🙂 Håper virkelig på å vinne noe slikt som det her! Det hadde virkelig vært en fantastisk start på ferien!

    6. Kunne tenke meg å fikse på bryna 🙂 Har problemer med sjeggvekst også,men får ta en ting av gangen…… Er lov å håpe 🙂

    7. Hei:-) Ønsker meg av hele mitt ❤️Bryn:-))Blir 40 i september , og dette er noe jeg virkelig kunne tenkt meg!:-)

    8. Likt å delt. Har søkt mange ganger nå og håper å få sjansen 🙂 hadde blitt verdens lykkeligste 🙂 ønsker bryn

    9. Likt og delt 🙂 Vil gjerne få ordnet bryn! Hadde vært til stor hjelp på selvtilliten min, har ikke vært fornøyd med brynene mine på lang tid…

    10. Ønsker mg sårt nye bryn😊👍 hadde blitt så glad for og slippe tegne på hver dag😊 likt og delt😊

    11. Hei! Jg ønsker veldig gjerne bryn. Jg har gjort det i 10 år, men snart 2 år siden jg tok det sist. Ønsker litt bredere bryn nå. Tilgjengelig og hjemme med liten bebis hele sommeren! Ønsker ønsker , håper og håper 😀😀

    12. Vil veldig gjerne ha byrnstattovering 🙂 da jeg tok i tyrkia i fjor sommer og det ble mindre pent 🙁 likt og delt!

    13. Jeg vil veldig gjerne stille som modell 😉 Har lenge ønsket å tatovere bryn (da jeg bruker mye av tiden på morgen på mine egne, veldig opptatt av at de skal være så like som mulig 😉 Riktig god sommer !!;)

    14. Gratulerer med “teamutvidelsen” og gratulerer Andrea 😀
      Jeg ønsker så gjerne å få permanente bryn da jeg har drivi med påtegning i ca 6-7 år.. Hadde vært helt fantastisk å sitte modell for en kommende god artist. For meg tar det innmari lang tid å tegne bryn også, har ocd, så alt måå være helt perfekt når jeg gjør det selv og likt, så det tar opp alt for mye tid og tålmodighet hver dag.
      Krysser fingrene, og ønsker alle lykke til 🙂

    15. Hei!
      Utrolig morsom konkurranse.
      Jeg ønsker å fikse brynene mine. De har dårlig form og vanskelig å sminke bra. Mtp at jeg har en dårlig form og “hull”. Ett sted det ikke vokser hår i brynet.

    16. Ønsker å være øyenbrynmodell. Hadde vært gøy å vunnet slik at jeg fikk ordnet opp i øyenbrynene mine. Er så lei av å må fikse på de/sminke hver dag! :/

    17. jeg ønsker meg flotte øyenbryn! Ønsket meg det veldig lenge nå da jeg ikke har så god hårvekst på bryna, noe som gjør det vanskelig å nappe de slik jeg vil ha de.. I tillegg vil heller ikke noen farger sette seg i bryns hårene mine, har prøvd alt! Hårfarge, hjemme brynsfarge og frisør! Men ingen ting gjør de mørke nok til at jeg slipper å tegne de opp😞 krysser fingrene:) reiser gjerne fra Sarpsborg til Oslo for dette fler enn én gang:) deler med en gang:)

    18. Hei. Jeg må starte med å si at jeg er stor fan av ditt arbeid. Stråteknikken er helt fantastisk. Jeg har et stort ønske om å få permanent farge på brynene, jeg har naturlig lyse bryn, å i dag så farger jeg og bruker bryn skygge på de. Jeg stiller med glede mine bryn til disposisjon, så Andrea får den treningen hun trenger. Mvh Karina

    19. Hei! Jeg ønsker meg gjerne bryn! Pr i dag farger jeg med blyant fordi jeg har så lyse bryn at de ikke synes! Jeg skal gifte meg i mars å det hadde vært kjempe fint med bryn som holdt hele dagen og kvelden!:)

    20. Jeg ønsker bryn hovedsakelig da dette er et stort daglig problem for meg :-/
      Skriver her, men deler og liker innlegget så klart (men da er jeg sikker på at jeg er med) 😉
      God sommer og uansett lykke til Andrea 🙂

    21. hei jeg ønsker meg eyeliner hadde vært en drøm å stå opp på morgenen å hvert ferdig sminket😊er tilgjengelig døgnet rundt hverdag

    22. hei 😊 ønsker meg veldig bryn. Mine er så korte så hadde vært deilig å slippe å ordne dem hver dag😊 har delt og likt innlegget. 😊

    23. Stiller gjerne opp til både liner og bryn 🙂 har vært en drøm i mange år, spesielt bryn (da de er ugjevne etter litt for mye leking med dem på 90 tallet

    24. Jeg ønsker meg bryn! Har tegnet på i årevis, og jeg får det aldri slik jeg vil ha det. Det tar ekstremt lang tid på morgenen! Jeg har lyse bryn og må farge de veldig ofte. Krysser fingrene😃🙏🏻

    25. BRYN!!! Ønsker helt klart bryn. Har genetisk nesten ikke bryn så dette er den enste muligheten min til å kunne få bryn uten å tegne. Noe jeg absolutt ikke er flink til 😀 😀 har lenge tenkt på det men ikke tatt meg råd til det da hus, barn og aktivitet rundt dem kommer først. Vet det er mange av oss med de samme problemene men prøver Lykken likevel 🙂

    26. Kunne godt tenke meg å endelig få fiksa bryna. Blir jo aldri bra når man gjør det selv om morgenen 🙈

    27. Jeg ønsker meg bryn 😀 da jeg en gang i tiden fikk shavet bort begge øyebryna 😦 og etter det så har det nesten ikke vokst ut igjen, bare lyse lyse små hår. Så da må jeg daglig tegne dem opp med brynskygge 😱

    28. Skulle gjerne fått gjort noe med bryna mine. De ser ikke ut uansett hva jeg prøver og dette har jeg vurdert lenge. Stiller gjerne opp om jeg får kombinert det med jobben min. 🙂

    29. Ønsker meg bryn. Har naturlig lyse bryn. Har farget dem med “permanent” øyenbryns farging siden jeg var 17 (er 22 nå). I tillegg farger jeg brynene mine med øyenbryns pudder. Øyenbrynene mine er veldig viktig for meg og begynner å bli meget lei av å holde dem slik jeg ønsker.
      God sommer til dere alle og håper på det beste 😄🌞🍓

    30. Jeg ønsker meg bryn ♡
      egentlig begge men bryn er mest nødvendig :-p
      Skriver her og på innlegget på fb, liker å deler selvfølgelig ❤
      God sommer 😀

    31. Jeg har meldt meg på brynkonkurranse hver eneste gang det har vært, men har lite flaks. Jeg er elendig på å tegne bryn, så går egentlig rundt med overnappede bryn som ikke ser ut. Derfor melder jeg meg på bryn, men tar eyeliner også, da jeg har tunge øyelokk og eyeliner vanligvis renner bort 😊

    32. Hei 🙂
      Jeg ønsker meg mer enn gjerne etterfyll av bryn. Har i mange år hatt permanent Makeup, men eteren lang stund trengs det litt etterfyll. Så vis dere trenger en modell som skal ha etterfyll stiller jeg gjerne 😉
      Hilsen
      ida

    33. Jeg kunne virkelig trengt å få gjort noe med bryna! Bruker altfor lang tid om morgenen til å fikse de, så det hadde vært veldig tidsbesparende dersom jeg fikk ordnet de hos dere 😊👍 Hadde hjulpet mye i en hektisk lærerhverdag! 😃

    34. Jeg ønsker meg veldig bryn, da jeg fra før har veldig lyse bryn. Farger og tegner disse hver dag, noe som tar veldig tid🙉🙈 Med to små barn har jeg for det føste ikke tid til å ta meg rå til å farge brynene hver 14 dag, og det er heller ikke lett å føle seg frech hver dag når man sjeldent har tid til å sminke seg som man vil. Jeg har sjeldent vinner lykken med meg😝
      Men min mor sa en gang at man blir aldri tatt ut om man ikke deltar, så da kaster jeg meg på å prøver. Jeg har mulighet hele juli da jeg er hjemme i mamma perm med min datter på 4 månder.
      Ha en fin fin sommer alle sammen🌞🌸

    35. Jeg dør etter nye bryn! Jeg må tegne hver dag, da jeg har veldig dårlig hårvekst (lite hår innerst og generelt alt for smale bryn 😓)

    36. Jeg ønsker meg veldig bryn da jeg har så lite hår på den ene siden. Dette har plaget meg siden jeg var liten så hadde vært evig takknemlig om jeg ble valgt ut 🙂
      Mvh lena

    37. Eyeliner. Har tatt bryn hos dere før og kjenner til prosessen. Bor rett ved kontoret deres, så ikke nøl med å ta kontakt 🙂

    38. Ønsker meg veldig nye bryn, etter en dårlig pmu jobb gjort for et par pr siden trengs d sårt korrigering..! 😞
      Mvh Evy

    39. Hei!😀
      Jeg ønsker meg veldig gjerne BRYN, har aldri prøvet før og hadde vært utrolig gøy å få sett om det passet på meg😁😌

    40. jeg ønsker og være modell for begge deler 😊👌🏻 krysser det jeg krysse kan, og håper virkelig jeg blir trekt ut 😊 uansett om jeg vinner eller ikke, så ønsker jeg dere lykke til og en riktig god sommer☀️

    41. Jeg vil gjerne ha bryn 😃😃 prøvde bestille time her om dagen, men var visst venteliste til juni 2016😭😭

    42. Ønsker å ordne brynene. Er helt lys så her er det nok av muligheter siden de ikke tar farge i det hele tatt 🙂
      Lykke til Andrea!!

    43. Jeg ønsker bryn Hvis jeg får bli modell. Har veldig lyse bryn og vanskelig å få formet og farget pent

    44. likt og delt på face ☺️ hadde penger en gang til og få bryn sv dere! Men så var det altfor lang kø 😳 og da ble pengene borte.. Og jeg trenger virkelig bryn 😍😍

    45. Ønsker bryn!!! Travel småbarnsmor, slippe åtegne bryn hver dag men våkne med freshe ferdige bryn hadde vært helt supert:):)

    46. Hei. Jeg hadde veldig gjerne ønsket meg bryn ♡ I utgangspunktet litt skeptisk til bryn siden jeg har blondt hår, men har sett bilder av arbeidet deres, så hos dere hadde jeg følt meg trygg på at de ikke hadde blitt for mørke og ser naturlige ut 🙂
      Krysser fingrene for at jeg hadde vært så heldig! : D
      Klem fra Karina

    47. Jeg tror jeg aldri har likt bryna mine,og å tegne er ikke min sterkeste side! Så jeg kunne tenkt meg nye bryn,og i tillegg til det ny lipliner:)

    48. Jeg ønsker meg veldig bryn og liner. Har allergi for vanlig sminke, og ser så trist ut uten noe makeup. Dette hadde vært så moro!

    49. Ja jeg vil gjerne vinne eyeliner!😊
      Har allerede tatt bryn hos dere så tviler ikke på at det blir bra👍

    50. Kan man ha tatoverte bryn fra før? Mine har mistet fargen.. Ellers håper jeg VELDIG på eyeliner, da jeg rett og slett ser naken ut uten det. Krysser fingre og tær. Ledig på kort varsel 🙂 (mob: 92404948)

    51. Jeg ønsker å fikse på mine bryn som er tatovert,de må fikses på og gjerne gjøres større, da der jeg gjorde det ødelag de rett å slett:( ikke like en plass…

    52. Jeg har et veldig stort ønske om å vinne permanente bryn…da jeg rett og slett har veldig lite av det etter all nappingen når det var “in” med kun en strek…pluss at jeg er veldig lys😉
      Så jeg krysser fingrene, for jeg kan være så heldig å vinne 🏆 🍀

    53. Likt og delt👍 Jeg ønsker meg sårt nye bryn!!!! 🙏 Har tynne bryn, og dårlig form på de.. Jeg trenger hjelp!😳 Jeg er tilgjengelig hele sommeren, da jeg går hjemme med baby😊

    54. Håper og håper det kan være meg som blir valgt denne gangen også 🙂 ønsket lenge. Med to små barn har jeg liten tid å nappe og mine bryn er ødelagt av overnapping og de har rar fasong. Hadde reddet selvfølelsen min i sommer ferien 🙂

    55. Likt og delt! 🙂
      Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å være modell for bryn – da jeg har veldig lyse og må tegne de opp hver dag 🙂 krysser fingrene og håper!

    56. Ønsker bryn og evt eyeliner også.
      Har hårsykdommen Alopecia, så har mistet en del hår på brynene mine. Må tegne opp brynene mine hver dag.
      Tok tattovering av brynene i fjor, men ble ikke fornøyd med resultatet. Så håper og prøver igjen 🙂

    57. Ønsker meg veldig bryn 💖 dere gjør en super jobb og er de flinkeste JEG har sett 😊 jeg drar gjerne til Oslof for å få fikse på mine siden jeg ikke klarer å gjøre noe med de selv. Hadde vært super bursdagsgave 💜

    58. jeg vil gjerne være modell for eyeleiner:) åhh .. Hadde vært så herlig å slippe noen minutter på badet i en hektisk hverdag 🙏🙏😀😀
      Hilsen Julie

    59. Vil gjerne bli både øyebrynsmodell og eyelinermodell! :p helst øyebryn, da de er helt hvite fra før. .. 🙂

    60. Hei har allerede tatovert bryn hos flinke kristine. Vil gjerne stille som modell for eyeliner 😘

    61. Jeg har veldig lyst til og være modell får dere 🙂 Trenger og fikse på bryna mine 💕🙈🙏🏻

    62. Likt og delt!!! 👏👏 ønsker meg veldig eye liner 😊 Vinner aldri noen ting, så det hadde vært veldig stas 🙂

    63. Ønsker mg sårt nye bryn😊👍 hadde blitt så glad for og slippe tegne på hver dag😊 har nesten ikke bryn og det er en kjempe jobb hver morgen. Sommeren er grusom,da jeg blir varm og svetter i ansiktet. Brynene kan da forsvinne og det er mye vanskeligere og få tegnet på. Hadde vært en drøm å få være modell og få bryn jeg kan være stolt av😊 dere er utrolig flinke og har fantastiske resultater😊 har lenge hatt lyst til og få denne muligheten😊krysser fingre😊likt og delt😊

    64. Jeg ønsker meg bryn! Har en del hår, men mangler det lille ekstra for å fylle “tomrom” og få helt perfekte bryn! Krysser fingrene for at akkurat Andrea kan hjelpe meg med dette 😀
      Ønsker dere alle på Sol PMU God sommer!!! 🙂

    65. jeg har vært hos dere tidligere å fått flotte bryn, så nå vil jeg gjerne være modell for eyeliner! Jeg hadde egentlig tenkt til å ta det samtidig med brynene når jeg tok det hos dere, men hadde dessverre ikke råd..

    66. Jeg ønsker å ordne mine bryn. Jeg er så lys i natur fargen at mine bryn syns ikke når jeg er blitt sort i håret, problemet er da at jeg må farge hver eneste dag og bå som jeg skal konkurrere i bikini så faller sminken av på scenen og da blir drt utrolig stygt uten bryn 😔 håper du kan hjelpe meg med dette.
      Ønsker bryn så inderlig mye 💖💖💖

    67. Hei på dere ☆
      Likt og delt innlegget deres med venner.
      Jeg er ei dame på 50 år og trenger både bryn og eyeliner 🙂
      Dere bestemmer hva, om jeg skulle bli en av de heldige.
      Ønsker dere en fin helg og en riktig GOD SOMMER!
      Beste hilsen fra Merete
      [email protected]

    68. For meg hadde bryn vært supert da det ofte er klønete å ha lagt på farge selv når jeg trener og er mye aktiv:) tilgjengelig hele juli hvis man var heldig 😊

    69. Hei på dere! Jeg har tidligere vært modell hos deg Sol, og vært så fornøyd. Leppene ble jeg ferdig med, men brynene tok jeg bare en gang uten videre refill, så det er mer eller mindre borte. Krysser fingrene , for ingenting gjør meg mer glad enn om jeg får sitte modell igjen. Klem fra Ida.

    70. Jeg er nyskjerrig på begge deler ☺ har problemer med motorikken så det er litt vanskelig og sminke seg. Så jeg ønsker meg tatovering.

    71. Hei! Jeg ønsker meg så veldig gjerne nye bryn, da mine er halverte enn det de egentlig skulle vært. Dette skyldes selvsagt overplukk fra tenåringsalderen.. Er så lei av å tegne hver dag, dette har jeg veldig dårlig selvtillit for. Håper på en sjanse! Vh Jenny Paulsberg

    72. Jeg ønsker å være modell for bryn!
      Tegning av bryn er et evig “slit”, og har lenge vurdert profesjonell hjelp for å slippe dette. Etter mye research er det garantert dere som får de beste resultatene og de beste kundeomtalene, så det hadde vært kjempestas å vinne!

    73. Jeg skulle gjerne ha hatt meg et par bryn, da mine ikke vises pga at jeg har rødt hår, dermed helt hvite øyenbryn 😩

    74. Jeg kunne godt tenkt meg å være bryn modell. Mine bryn bærer litt preg av fjortis napping, så profesjonell hjelp trenger jeg😊 håper jeg blir trukket ut

    75. Jeg har bryn som bærer preg av fjortis napping. Jeg er 29 år og trenger virkelig profesjonell hjelp til mine kjære bryn. Jeg er alene mor med en liten inntekt så håper jeg kan få være modell ☺️

    76. Jeg ønsker meg bryn! 😀
      Jeg startet å nappe brynene mine selv i en alder av 11 år, for det var jo det “de store jentene” gjorde. Desverre ikke fullt så kult nå lengre.
      Jeg er nå 21 år og de er tynne og lite synlige hvis jeg ikke tegner dem opp hver dag.
      Er tilgjengelig i hele Juli.

    77. jeg ønsker meg veldig gjerne nye øyenbryn! Ny Eyeliner hadde også vært fint. Men først og fremst øyebryn.. De er blitt så lyse nå og jeg er lei av å tegne opp!:( har ikke særlig med penger til overs heller som student og alenemamma.

    78. Hei!
      Hvis jeg blir valgt ut som modell ville jeg ønsket meg eyeliner (på øvre vippekant) da dette er noe jeg tegner på selv hver dag for å “åpne” øynene litt mer ettersom jeg har tunge øyelokk. Litt pmu i regi av dere ville gjort seg 😉

    79. Ønsker å være modell for bryn☺️
      Har ønsket meg dette i mange år da mine er tynne med “hull” i, og er vanskelige å nappe slik at det blir fint.
      🙂

    80. Bryn 🙂
      Jeg har 3 barn og meste av penger og slikt går til dem, dette har jeg drømt om sååå lenge så jeg krysser fingrer og tær at jeg er den heldige 🙂 skal heller ikke på boe ferie i år fordi vi rett og slett ikke har råd.. Så er hjemme vær dag✌🏻️

    81. Jeg ønsker meg veldig nye bryn.Jeg trenger det sårt.Selvbilde og alt hadde blitt mye bedre.Jeg kan alle dager og tidspunkt.

    82. Jeg ønsker både bryn og eyeliner og håper på å bli klar til bryllupet mitt i desember 🙂
      //Elin 🙂
      Deler og liker selvfølgelig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg