Lærlingeuke ved SOL PMU!

Denne uken har vi lærling ved klinikken, noe vi synes er veldig flott. Enda en linergist får oppfølging, lærer enda mere og blir tryggere i faget. Alt som er med på å gjøre @solpmu’s elever bedre er vi stolte av. Nå kan Synnøve Wåsjø Kjuus glede seg over lærerike dager og komme hjem med nye teknikker som kundene kan glede seg over. Her er hun med en fornøyd modell på eyeliner og bryn.

På to dager har Synnøve fått noen flotte råd og tips. Gøy å se fremgang på kun kort tid. Mange ganger er det kun litt veiledning som skal til i “trygge” omgivelser, for at arbeidet skal gå lettere.

Kunne du tenke deg være modell for lærlinger hos oss?

13 kommentarer
    1. Ja jeg kunne tenke meg å være modell for lærlinger hos dere 🙂
      Så fin modellen ble over her 😀

    2. Jeg vil veldig gjerne være modell for bryn da mine er overnappet og uten fasong. Hadde gjort mye for selvtilliten min

    3. ja det vil jeg veldig gjerne, veldig intr. i å være modell for bryn 🙂 skal gifte meg 15.august, så det hadde jo vært helt supert å fått til noe før det. Men etter er jo selvsagt helt fint det også. Slitsomt med tegning av bryn hver dag. 🙂

    4. Jag är väldigt intresserad av att sitta modell för bryn hos dere!!! :))))
      Må tegne brynen mina med svart makeup-pen för att få fram linjen och korrigera formen.
      Pmu hade verkligen hjälpt mig och sparat en massvis med tid.
      (23 år – svart hår/bryn)

    5. Jeg stiller mer enn gjerne som brynsmodell 😊😊 Er også veldig fleksibel når det gjelder tid 🙂 93096466

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg