Vil du være modell for Alex?

Er det noe Alex har, så er det blikk for detaljer. I går reiste han ut på plattform i Nordsjøen for å jobbe. Han har lange “friperioder” på land og har mulighet for å jobbe med pmu om han ønsker.

Siden jeg er Alex mamma, synes jeg det er gøy han er opptatt av design. Det mange ikke vet, er at han er utrolig flink til å tegne. Han har fått designe bryn og hatt inne modeller allerede. Resultater er postet på nett og vi har gledet oss over fremgang. Ser frem til fortsettelsen og jeg bruker all min fritid på dette. Alex kontakter modeller når han har mulighet. Han er jo pappa til solstrålen vår Lilja på to år, så alt må klaffe.

Ønsker du være modell? Lik og del.

Vi ser gjennom postinger og kontakter etter behov. Han må følge opp de som allerede har fått behandling, så det tar tid. Det positive er at til høsten kommer det nye jenter inn i firmaet for å jobbe og noen av dere modeller får spesialbehandling da.

Vi gleder oss STORT! 🙂

15 kommentarer
    1. Hei 😊 jeg har hvert i kontakt med dere ang tatovering av bryn, jeg har i mange år fått dem tatovert men er veldig dårlige resultater og lite farge. Skal gifte meg 8 august og skulle så gjerne ha fått ordnet dem, har fått dere anbefalt av bekjente som er hudpleiere ønsker og få gjort det ordentlig. Så ja jeg ville gjerne hvert modell for dere 😊

    2. Jeg vil veldig gjerne være modell 🙂 noe så spennende å kunne få lov til å vært med på 🙂

    3. likt og delt❤️
      Sitter mer enn gjerne modell hos sønnen din om han skulle hatt tid til det en dag😊

    4. Stiller veldig gjerne som modell! ☺️ Har nappet (overnappet?) bryn siden tenårene, er ikke fornøyd med form eller fylde.

    5. Heia ALEX SÅ KULT 😄😄😄JEG ER MER EN GJERNE MODELL OM DU TRENGER MEG😄😄😄😄

    6. Jeg sitter gjerne modell for sønnen din. Jeg er ikke spesielt god på å nappe bryn og skulle gjerne ha gjort det, farget eller tatovert dem og farget vipper. Trenger han modell til andre ting, så får man se hva det innebærer. Veldig lyst til å bli med på dette. Høres så spennende ut.

    7. sitter gjerne modell, har overnappet mine bryn og kunne svært gjerne tenkt meg litt “reparasjon ” 🙂

    8. likt og delt 🙂 stiller gjerne opp som modell. ikke spesielt flink til å nappe bryn så dem trenger virkelig å bli gjort noe med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg