Lekker eyeliner? …og tatovert i tillegg!

Eyelinere er megapopulært. Forsterker

øyefargen, gjør vippene tettere og fyldigere ved å binde dem sammen og ikke minst gir den deg et tydeligere blikk.

Jeg er fan av tynne presise eyelinere, som ikke ligger tykt på lokket. DET kan man sminke selv.

Ronja la nylig min på øvre øyelokk og jeg gleder meg til refill. Vi har sjeldent tid å fixe på hverandre i en særdeles travel hverdag, men når det utføres, poster vi nettet så dere får se. Anniken tok refill på brynene mine og det er bare lækkert. Viser dere snart, når all skorpe/overskuddsfarge er vekk.

Denne lineren har jeg utført selv. Ble fin ikke sant? 🙂

Lik og del om du kan tenke deg en slik!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg