En kunde jeg GLEDER meg til å se igjen!

Jeg gleder meg til å se alle kunder igjen, når det er sagt, men disse leppene har vært spesielle for meg!

Dere har sett før og etterbilder fra to tidligere besøk, men sluttresultatet vil bli amazing 🙂

Lepper har blitt en populær behandling hos oss og jeg trener jentene i jobben. Senest forrige uke var jeg i Mosjøen for å gi Anniken litt extra inspirasjon.

Mine leppebehandlinger har blitt lagt merke til ute i den store verden og vi får stadig forespørsler om å holde kurser. Neste på planen blir internasjonale kurser i 2016 🙂 Gleder meg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg