Nå var det min tur for pmu/tattoo av bryn :)

Har hatt fantastisk kreative og spennende dager ved SOL PMU avd. Mosjøen, hvor jeg har kurset Anniken opp i teknikker i pmu av lepper.

I går var det min tur til å få en makeover av mine pjuskete bryn. Jeg fixer alle andre og har blitt som skomakerens datter selv. Slik er det kanskje i de fleste bransjer?

Anniken har gledet seg lenge til å få kloa i meg og her ser dere resultatet 🙂

Jeg skal absolutt prioritere meg selv litt mere fremover. Kjenner jo det gjør noe med en, å få en så viktig ting som brynene på plass 🙂 Raskere kommer jeg meg ut døra til jobb om morgenen også.

Bilde fra i dag. Brynene ser litt mørke ut akkurat nå, men reduseres med 40-60% innen ti dager. Er så utrolig fornøyd allerede og kan nesten ikke vente til refill. Kommer nok til å gå for litt fyldigere bryn da!

Superfornøyd og takk til flinke Anniken. Listene i Mosjøen fylles raskt opp før ferien nå, da vi har stor pågang. Anniken når du ved å maile: [email protected]

Følg arbeidene hennes på instagram under: annikensolpmu

God påske og takk til Anniken for SUPER jobb 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg