Hva jentene lærer :)

Ronja startet opp hos meg i august i fjor og har gått i “streng” lære 🙂

Resultater kommer etter tid og ikke minst praksis med mange kunder. Her ser dere et av resultatene hennes.

Kristine har jobbet hos meg i to år. Det er deilig når man ser flotte resultater og fornøyde kunder.

Anniken er daglig leder for SOL PMU i Mosjøen og jobber 14 dager i mnd. sammen med oss i Oslo. Hun har 2,5 års erfaring og alle lærer vi noe for hver mnd og år. Dette er et yrke med stadig utvikling og jeg er stolt over å være en del av det.

Snart ansetter vi enda en jente, da kundelistene våre har blitt lange. Hyggelig at så mange velger SOL PMU og etter 16 år i bransjen føler jeg at pmu har fått den “kred” den fortjener.

Det har tatt lang tid å følge opp jentene på jobb, men jeg er perfeksjonist til fingerspissene. Våre kunder vet hva de vil ha når de kommer til SOL PMU. Husk jeg er der og jeg sjekker over og ser om nødvendig 🙂

Vi er flinke på å legge ut bilder av resultater, samt kurse og følge opp.

Ønsker du kurs hos oss? Mail Andreas på: [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg