Ønsker modeller på kurs :)

Dagen i dag har vært spennende for elever og modeller. Bryn står høyt i kurs og etterspørselen er stor fra både kunder og modeller ved SOL PMU.

Vi trener på pinlig nøyaktighet selv på grunnkurs, hvor elevene skal lære vinkel på penn, føring på strå/linjer og finne rette trykk på selve pigmenteringen. Mye å fokusere på i tillegg til selve designet på bryn, som skal se delikat og riktig ut. Øvelse gjør mester og i dette faget er repetisjoner en dyd.

Viktig med bilder for å vise kunder og ikke minst la modellen se før/etter resultat.

Om vi koser oss på kurs? Bildene taler for seg 🙂

To av våre fantastiske og fornøyde modeller i dag. Gleder oss til å se dere igjen i april ved neste kurs.

Ønsker du være modell for oss? Trykk liker og del. Vi gleder oss over stor respons og kommer med flere gode nyheter til dere etter hvert.

Close up fra modell på bryn i dag. Pent ikke sant?

Vi er avhengige av at modeller stiller opp for oss og vi passer på at jobben blir så bra utført som mulig. Vi “lærere” avslutter pigmenteringen om nødvendig og tar “finpussen”.

Modeller bør sette av min 3 timer da elevene ikke må stresse for å bli ferdige. God tid gir fine resultater.

Vi føler oss superheldige når det gjelder dere modeller. Dere gir våre elever en ro i arbeidet og ikke minst er dere tålmodige. Stor takk 🙂

15 kommentarer
    1. Tusen takk for i dag, er det mulig og få se ett bilde av meg fra i dag også? Før og etter? 🙂 super fornøyd hvertfall 🙂

    2. Blir veldig gjerne med på kurset i april. Men må kanskje bare følge med til det blir lagt ut. 🙂

    3. Jeg vil gjerne være modell, også på eyeliner og lepper. Har ikke fra før. Kan stille opp når det måtte passe, og på et par timers varsel 🙂

    4. Hei😊Hvpr ligger dere til?Jeg bor i Fredrikstad og er 2barns mor,jeg er 25år.Jeg har altid vært nysgjerrig på permanent makeupp,men må si jeg er litt redd for det også😀Men hadde absolutt trengt det når jeg ikke har noe tegn til markerte områder ved bryn og øyne. Har alltid lyst til og tatovere leppene om dere gjør det!😇Mvh Isabell

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg