Svensk konkurranse på bryn :)

Hvor mange svenske følgere har jeg på bloggen min?

Jeg gir vekk pmu av bryn. Du trenger bare:

1. Like innlegget, samt dele

2. Tagge dine svenske venner i innlegget og be de like og følge meg 🙂

Jeg trekker ut en vinner 1.mai.

ALLE som deltar har muligheten til å vinne, Norsk som Svensk 🙂

Vi leter etter samarbeidspartnere i Sverige og ønsker du kontakte/tipse oss, kan du maile Andreas på: [email protected]

Vi leverer utstyr for pmu/permanentmakeup i Norge, Sverige og Danmark, samt kurser opp nye linergister. Høy kvalitet.

Samme konkurranse er på min instagramprofil: solhegge

1 kommentar
    1. Ha en fin dag 🙂
      Gå gjerne inn på bloggen, å Facebook siden vår og trykk liker og del, vis du er i mot mobbing 🙂
      da vi kan nå ut til flere, og det vil gjøre oss veldig takknemlig.
      Takk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg