Årets høydepunkt innen pmu?

Jeg har i flere mnd. markedsført kurset mitt med Mary Ritcherson fra Florida, en dame jeg har fulgt på nett og skrevet med i over et år nå. Denne uken var hun i Oslo og underviste elever på skolen min i regi av SOL PMU. Imponerende dame med kunnskaper vi plusset på det vi hadde fra før.

Vi fikk også elever over fra Sverige som vi kommer til å holde kontakten med. Maskin og utstyr ble handlet inn og vi gleder oss over nok et svenskt samarbeide.

Vi hadde fire dager med fullsatte kurser og lange dager. Mary var imponert over det høye nivået vi holder og må si jeg gleder meg over fremgangen mine elever viser.

Mary holder ikke grunnkurs selv men konsentrerer seg med videregående elever. Andreas har vært med oss alle disse dagene for å gi elevene den info. de måtte ønske, samt følge opp alt rundt Marys kurser, slik at det gikk knirkefritt for seg. Vi føler vi har klart det bra og høstet god erfaring for kommende kurser i samarbeide med Mary!

Ønsker du reservere plass på et helt unikt kurs med Mary Ritcherson neste år, lønner det seg å maile oss nå. Kontakt Andreas på: [email protected]

Det samme gjelder grunnkurs!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg