Modell på bryn i morgen? :)

Ingen er vel bedre på bryn enn Mary Ritcherson fra Florida. SOL PMU er så stolte over å ha lært teknikken og ser frem til mange flotte resultater fremover. Hvem er det som er så dyktige at de ikke trenger kurse seg mere?

Til dere som skal stille som modell i morgen, her ser dere hva vi har lært i dag. Vakkert? Gled dere sier jeg bare.

Sjekk hvor flott denne modellen ble i dag.

Brynene til Mary er intet annet enn fantastiske. Vi gleder oss stort til å dele henne med de av dere som ønsker kurses av henne i samarbeide med SOL PMU.

Vi har flere planer med Mary fremover og de som kurses av SOL PMU, får nyte godt av det vi kommer til å tilby gamle som nye elever.

Jeg har selv reist mye i verden og kurset meg opp og lærer villig vekk mine elever det jeg allerede kan. Er ikke fremmed for å ta inn de artistene jeg har fulgt lenge på teknikker, til å samarbeide med oss i Norge. Har iallefall fått MYE ut av dagen med Mary og de neste dagene er jeg med som hjelpelærer.

Følger dere med på bloggen denne uken, kommer dere til å se noe helt amazing her inne 🙂 lover dere!

Fikk en veninnegave av Mary i dag…positiv energi betyr det og sannelig kjenner jeg arbåndet funker allerede 😉 Love it!

Ønsker du kurs av SOL PMU, har vi en ledig plass igjen i april. Mail: [email protected] for priser, info og påmelding.

Mary er allerede booket inn for nytt kurs i Norge hos oss. Tar du grunnkurs i år, kan du lett få innpass på kurs neste år. Mary er vår nye samarbeidspartner og vi lover mye spennende fremover nå.

Setter stor pris på om du deler og liker, da vi er i det gavmilde hjørnet for tiden. Sjekk den nydelige konkurransen på bryn vi gir vekk 1. mai! 🙂

9 kommentarer
    1. Kjempe fint. Ønsker meg så inderlig nye bryn. Men blir vel med drømmen 🙂 likt å delt ihvertfall 🙂

    2. hei… Vil veldig gjerne være modell om dere skulle trenge det… Har tatovert bryn fra før men trenger påfyll… Kan jo være fint og øve seg på det…:)
      Her er tlf nr mitt 98446697.. Bare og ringe:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg