Firma for utstyr jeg anbefaler i bransjen!

Nå skal jeg ikke starte som selger for Ingar Arntzen, men jeg vil både tipse dere og ikke minst takke han for en fantastisk service og ikke minst bra produkter. Har innredet hele skolen min med benker, bord, stoler og lamper fra Salongutstyr. Ingar har fått inn en ny lampe med hvitt lys, som jeg kan anbefale på det varmeste. Ok pris og ikke minst supert bevegelig lampehode (bilde nede til høyre).

Denne uken skal jeg ha fantastiske Mary Ritcherson fra Florida og har leid henne inn. Hele PMU bransjen får nyte godt av hennes kunnskaper, da SOL PMU gleder seg over spennende prosjekter.

Ha en fortsatt flott uke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg