Feiltattoo i ansikt er IKKE ok!!

I dag fikk jeg en vakker dame inn på korrigering av feiltattoo av bryn. Blir oppriktig lei meg når jeg ser resultater som dette.

Dette ble resultatet etter første korrigering med pmu. Man skulle tro dette var uopprettelig, men ser jeg potensialt, prøver jeg hjelpe.

Det må to til tre behandlinger til før vi er i havn, men når jeg så hvor lykkelig hun ble i dag, vet jeg at jeg gjør en viktig jobb.

Jeg brukte i tillegg ripar cover i underkant av brynet, for å dekke over det røde som var igjen. Jeg vil se resultatet av pigmenteringen av hva som sitter igjen, når hun kommer tilbake for refill. Justeringer/korrigeringer må utføres med varsomhet.

Hva kan du selv gjøre for å unngå at dette skjer, om du vurderer pmu/permanent-makeup?

Sluttresultat kommer etter hvert!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg