Fornøyd kunde på ferie :)

Hei Sol

Jeg er nå hjemme etter en fantastisk bryllupsreise i Jordan. Jeg vil bare fortelle at jeg er svært fornøyd med pmu i hverdagen. Men på denne reisen var det helt genialt!

Jeg kunne bade og dykke så mye jeg ville, og samtidig vite at makeup’en satt perfekt. Og når jeg skulle ut på kvelden la jeg kun litt farge i kinnene. Så kjekt å slippe og bruke lang tid på å legge makeup når man er på ferie og vil nyte hvert minutt.

Tusen takk til dere for flotte bryn, eyeliner og lepper. God jul ønskes alle på Sol pmu.

Klem fra Linn

Blir litt rørt jeg, når jeg ser hvor mye arbeidene våre betyr for hver enkelt kunde. Hverdagen på jobb blir lettere, selv med lange dager.

www.solpmu.com

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg