Er dette flotte bryn?

Jeg undrer meg stadig over hva folk liker av fasonger på bryn, men de fleste som oppsøker meg for time ønsker dem naturligst mulig. Hva liker du best?

Det er ikke få kurs jeg har tatt opp gjennom årene for å gjøre arbeidene mine bedre. Mere fornøyde kunder og høyere standard på kursene mine, er hva jeg får igjen for å være nysgjerrig på faget. I tillegg blir jobben mere givende og spennende.

Jeg har utviklet min egen teknikk, som har blitt mitt varemerke og som jeg er stolt av. Jentene “mine” lærer noe hver dag på jobb og vi har et flott arbeidsmiljø, men jeg krever at ting er på stell!

Jeg er konstant sulten på nye erfaringer og har booket Mary Ritchardson fra Tampas til Oslo, slik at vi kan studere brynteknikken hennes nermere. Jeg har fulgt Mary en god stund nå og synes det hun gjør er vakkert.

Det har vært mye reising på meg opp gjennom årene, så nå vil jeg ha de beste kollegaer fra hele verden hit til Norge. Flere kurser og ikke minst spennende samarbeider er under lupen og jeg gleder meg over det som kommer. Jeg ønsker heve standarden på yrket betraktelig, noe dere kommer til å få se frukter av fremover.

Kurslokalene våre på Bislet er flotte, noe som gir oss store muligheter videre med planene vi legger fremover.

Mary har noen få ledige plasser igjen på kurset sitt i hårpåtegning av bryn, samt microneedling, som gir deg som linergist større muligheter innen faget.

SOL PMU kjører også på med min. 4 grunnkurs neste år, da jeg er invitert utenlands for å holde enkelte kurser i fordypninger av teknikker innen pmu. Ønsker du lære deg et spennende og sterkt voksende yrke, bør du ikke vente for lenge med å booke/søke plass. Vi har allerede begynt å fylle listene. Mail: [email protected] så får du tilsendt priser og info.

Vi har også modellkonkurranse gående på bloggen. Hva den innebærer, ser du av forrige innlegg.

Lykke til 🙂

www.solpmu.no

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg