Oppdrag Hollywood!

Det er mye man skal oppleve, men oppdrag i Hollywood har jeg fått. Det er leppearbeidene mine som fører meg avsted og det er utrolig men sant! Disse leppene utførte jeg i dag med de nyeste fargene i systemet. Dragon Fruit heter den 🙂

Disse leppene har kollegaer i Nederland, Australia, Hollywood, Island og Kina oppdaget. Nå vil de kurses i teknikken min og jeg skulle ønske jeg hadde en enegget tvilling og for oppdrag 🙂

Jeg har mest fokus på elever og kunder her i Norge og er travelt opptatt kommende år, men håper få til noen spennende oppdrag rundt omkring i verden.

Ønsker DU å starte med permanent makeup? Jeg kurser deg gjerne. Send en mail til: [email protected] for info.

www.solpmu.no  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg