Sjekk vakre lepper :)

Det er ingen hemmelighet at jeg elsker pigmentere lepper. Det er resultatene av leppejobbene mine, som har gitt meg mange spennende tilbud om jobb verden rundt.

I dag fikk jeg mail fra to spennende elever, som ønsker reise helt til Norge for å lære av meg.

Jeg synes yrket mitt er både spennende og hyggelig. Hver dag er utfordrende og vi har et fantastisk arbeidsmiljø, hvor vi utveksler erfaringer og planlegger dagene maximalt.

Kunne du tenke deg pmu av lepper?

www.solpmu.no

1 kommentar
    1. Hei,
      Jeg ønsker å være modell for lepper og er med i facebookgruppen for modeller. Vet du om det kommer en mulighet snart? Jeg meldte meg først gjennomsiden deres, men jeg har ikke hørt noe. Vil så veldig gjerne være prøvekanin:-) Nyskjerrig og spent på dette.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg