Konsert med Rune Larsen og kino :)

I kveld var jeg på konsert for å høre Rune Larsen og Tor Endresen. Stor og hjertevarm opplevelse, så kommer han til ditt hjemsted på turne’en sin, må du få den med deg.

Rune var mammas favoritt, men har sansen for han jeg også nå 🙂 Følte meg 20 år eldre på konserten, da jeg kunne alle sangene og 30 år yngre, da det svingte under taket på Oslo konserthus. Elisabeth Andreassen var gjesteartist og et vakkert innslag.

Onsdag tok jeg med meg ansatte ved SOL PMU, da jeg ble invitert av Fox Norge til festforestillingen på kino med “Gone Girl”. Spennende og intenst i 2,5 timer…….anbefales!

Ikke ofte jeg er ute og lufter meg, med denne uka kunne jeg ikke si nei takk til disse to flotte invitasjonene!

Denne helgen er det vg.kurs i lepper, så har dere lyst å se resultater må dere titte innom bloggen i løpet av helgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg