Merkelige eller pene bryn?

Bryn er ansiktets pryd. Vi tegner/legger makeup daglig, for å gjøre oss vakre for oss selv og de rundt oss. Er du flink til å gi venninnen din tilbakemelding når du synes noe ikke ser helt bra ut? Opplever at en god del av våre kunder, som har hatt, eller har en spesiell stil, aldri har fått feedback på kunstverket sitt. Det er når de ser før/etter-bilder at man kan ha litt selvironi 🙂

Vi prøver så godt vi kan og etter kunstens regler å gi ansiktet karakter. Man er litt prisgitt hvem man oppsøker, men i dag er de fleste flinke til å søke opp bilder på nett av hva eller hvem de ønsker skal utføre arbeidet/pigmenteringen på seg selv. Dette er behandlinger som sitter i mange år, så det er viktig å være litt sellektiv i valg av terapeut. Alle har sin egen stil og det er ikke helt tilfeldig at er nettopp DEG som ble den utvalgte.

Vi har alle våre forbilder og vi søker det som ligger oss nermest i form og farger som vi synes ser bra ut.

Jeg har gamle filmstjerner til forbilder som Bridgit Bardot, Sophia Loren, Elisabeth Taylor eller Audrey Hepburn som var min aller største favoritt. Synes faktisk Triana Iglesias har et touch av henne 🙂 dådyrøyne!

Bryn er en kvinnes pryd og er kronen på verket 🙂

4 kommentarer
    1. De øverste brynene ser jo grusomme ut! Jeg skulle før hatt bleke og lyse bryn enn de som er øverst…Men de nederste er alle pene 😍 Jeg er naturlig blond, mer mellomblond.. Med naturlig sorte bryn 😛

    2. Jeg vurderer sååå sterkt å tatovere bryn selv, jeg synes mine er så utrolig fæle. Får de vokse “fritt” blir de kjempetykke, og jeg er så utrolig dårlig på å nappe selv da jeg er veldig langsynt. De øverste bildene var jo bare grusomme, må jo nesten mistenke at de fleste har gjort det på tull. Får vi håpe…!

    3. Jeg tror jeg har helt okey bryn nå, men det som irriterer meg er at jeg må nappe dem så jævla mye for å få dem så “firkantet” der de begynner. Skjønner du hva jeg mener? Jeg ser på Hollywoodstjerner som f.eks. Nina Dobrev, og jeg skulle ønske jeg klarte å ha den firkanten i begynnelsen av brynet som strekker seg utover, men det er så mye plukking og deretter makeup som skal legges over at jeg gir opp.. Skal sies at jeg får komplimenter for brynene mine, men hadde folk visst arbeidet bak så spørs det jo om det er verdt det.. Har vurdert permanent makeup, men tør ikke. Jeg vil ikke at det skal se ut som en tatovering (grønnfargen).

    4. Jeg er utrolig opptatt av bryn, men syns det er så utrolig vanskelig å få de brynene jeg har lyst på – da jeg er nødt til å tegne på hver dag. Jeg er nemlig av den uheldige typen som nesten ikke har bryn, og de få hårene jeg har er lyse.. Heldigvis skal jeg tatovere på bryn om ikke så alt for lenge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg