Tester ut farger, utrolig spennende!

Kom fra Stavanger sent fredag kveld og har kost meg på kurs med flotte jenter i Sandnes. I dag har jeg jobbet på klinikken med bryn og Sela Hoel og Rosa Sparks Skotte ble fornøyde så langt. Rosa tittet på de nye leppefargene mine og fant en som lignet favorittfargen på leppestiften sin….. 🙂

Jeg må bare si at jeg gleder meg enormt til å få testet fargene ut. Rosa kunne tenke seg dette, så vi får se etter hvert.

Sela jobber ved vårt kontor og det er flott å kunne fortelle kundene hva pmu er ut fra egen erfaring. I ettermiddag fikk hun nye bryn samt skjønnhetsflekk. Vi tittet også på en helt spesiell leppefarge, som vi begge ble fristet av. Ser dere på innleggene i uka som kommer, får dere kanskje se noe spesielt vakkert når det gjelder farger! 🙂

Sela dro rett fra klinikken og opp til Telenor Arena for å heie på pappaen sin i Stjernekamp. Fikk nesten hjertet i halsen da han var en av de tre som fikk færrest stemmer. Husk å stemme på Jørn Hoel neste lørdag om dere er fan. Han er min favoritt, så selv om han er flink, er det ikke en selvfølge han vinner eller går videre. Alt avhenger av din stemme 😉 tvi tvi!

Da er det søndag i morgen og jeg skal på tur med en god venninne til Sandvika 🙂 Blir det noe interessant å skrive om, legger jeg ut!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg