Nye linergister trenger modeller :)

Da har fem flotte elever avsluttet grunnkurs i permanent makeup. Som alle nybegynnere fra kurs, tilbyr de sine første kunder/modeller spesialpris. De ønsker å komme i gang så raskt som mulig og jeg ønsker dem lykke til 🙂

Kjenner du jentene, så del innlegget og hjelp dem til en flott start!

Ann-Mari Sundvoll Rud:

[email protected]

Mob: 95761652

Karianne Brandt:

[email protected]

Mob: 48343923

Torill Nor:

[email protected]

90620301

Ulrikke Nor:

[email protected]

Mob: 46652664

Wibeche Alexandra Hardy:

[email protected]

Mob: 46681295

Kun de første ti får tilbudet!

I dag reiser jeg videre til Sandnes for å holde kurs for fem jenter på Makeupart. Det blir en spennende uke så jeg gleder meg masse. Følg med sier jeg bare 🙂

I Sandnes/Stavanger holder også en av mine tidligere elever til. Katarina Hammer har blitt flink, så gleder meg til å besøke henne på tattoostudioet i løpet av uka!

Ha en fortsatt flott søndag. Sol

www.solpmu.no 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg