Dansk/Norsk popstjerne fikk nye bryn!

Rosa Skotte kom nesten til topps i danske The Voice i 2012. Nå er hun i Norge som en av jentene i det nye nordiske jentebandet S’Candy. I går fikk hun lekre bryn av meg, før det braker løs på scener over det langstrakte land 🙂

Det er ganske greit å slippe tegne bryn hver dag, spesielt når man er så travel som Rosa.

Det er vel ganske ok med bryn, uansett alder, når man mangler de delvis eller helt? Jeg koser meg på jobb hver eneste dag og vet jeg gleder mange med arbeidene mine. Er lykkelig smil og en klem får dagen min til å skinne når kundene blir glade for det de har fått på plass.

Her er resten av jentebandet i S´Candy. Lisa Johnsen er fra Mosjøen og ble med innom i går kveld. Jeg gleder meg alltid over besøk hjemmefra og vi har faktisk kunder over hele landet, tro det eller ei. Selv til Mosjøen får vi tilreisende og Anniken er superflink, bare så det er sagt 🙂

Ps! Rosa hadde en dramatisk look da hun holdt for krembedøvelsen på brynene, da vi glemte knipse bildet i forkant 🙂

www.solpmu.no  

S’Candy får dere se mere av hos oss i SOL PMU så bare følg med 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg