Whiteparty med visning av smykker!

Det har vært en over gjennomsnittet travel uke. Jeg har jobbet intenst med å få lærlingen min i flott flyt med kundene sine og vi har holdt høyt tempo på jobb. Lange dager, men det er jeg vant med!

Torsdag var Andreas og jeg på smykkelansering og whiteparty hos vår gode venn Børre Olsen.

Fantastisk flott gjennomført kveld, med nydelige modeller som viste kolleksjonen hans! Her er vi på Tjuvholmen og The Edge hvor det hele foregikk.

I godt selskap og vi koste oss! Børre er en kunstner på mange måter og dette har han lagt sjela si i.

 

Gleder meg masse til å følge deg videre!

 

Se http://www.borreolsen.com og info.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg