Starten på min karriere!

I 1999 forbarmet denne dama seg over meg og jeg ble utplassert ved Clinic81, midt i hjertet av Oslo, som en del av utdannelsen min som hudterapeut. Der ble jeg også etter hvert booket fast inn som linergist, hvor jeg jobbet i mange år.

Jeg har mange å takke for at jeg fikk sjansen og ikke minst muligheten til å jobbe med og ikke minst ved de beste klinikkene i Norge! Jeg må være verdens heldigste. Tusen takk Anne Beatrice Fantin Wikborg

Takk for besøket i dag. Friends for life!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg