Vinneren av brynkonkurransen + ny sjanse :-)

Mange har sikkert tenkt på den flotte SOL PMU brynkonkurransen vi hadde i våres, hvor vi lovte vekk bryn ved 1000 delinger! Nå er vinneren trukket ut og den heldige er Mathide Bouysson som er kontaktet. Vår nye lærling Ronja skal få gleden av å utføre jobben, under kyndig veiledning av meg.

På bildet over. ser dere de flotte fitnesstvillingene “mine” som har fått nesten identiske bryn av meg….noe som var på sin plass!  Snuppa32 og Shapeup33 som de heter på instagram er noen sprekinger dere absolutt bør følge om dere er interessert i trening. To guruer av en annen verden 🙂

Vi gjentar konkurransen på ny, og gir vekk nok et par flotte bryn ved 1000 delinger av dette innlegget. Som dere ser av forrige konkurranse, er dette absolutt mulig å oppnå!

Denne flotte kunden min heter på instagram: Vakrerom, og har en superlekker interiørnettbutikk dere bør ta en titt på, om dere er interessert i interiør. Vi gleder oss over våre dyktige kunder som legger sjela si i det de er opptatte av. Jeg deler gjerne gode tips på bloggen med dere lesere mere enn gjerne.

Ps! Glem nå endelig ikke konkurransen som fortsetter til nye 1000 delinger er i boks 🙂 Husk å legge ved mailadr, samt dele og like slik at jeg finner deg!

 Lykke til!!

 MVH

Sol og jentene i SOL PMU AS

20 kommentarer

Siste innlegg