Myggolje på solbrent hud?

I sommer har jeg fartet mye rundt og enkelte ting må soleklart være med på bloggen, da det er er verdt å tipse dere lesere om! I Alvdal traff jeg disse robuste karene som jobber med hudprodukter i særklasse.

Ole Godtfred Holm og Svein Nils Folgerø selger og produserer en norsk hudpleieserie basert på naturens egen kraft. At den er effektiv, kan jeg gå god for.

Neo myggolje var et av produktene jeg fikk med meg nordover på ferie. Mamma som bor på Meløya, har en hage hvor knott og mygg trives. Jeg påførte oljen hver dag og ikke et eneste myggstikk fikk jeg under oppholdet. Jeg delte oljen med resten av familien som for første gang kan si at et myggmiddel fungerer optimalt. Ikke verst? I tillegg dufter den svakt av sitron og inneholder vitamin-E og andre pleiende stoffer for huden. Oljen inneholder ingen giftstoffer og kan derfor brukes av små barn. Siste stikk heter oljen for øvrig 🙂

Strutseolje er en av de viktigste ingrediensene i serien og ligner fettet som er i vår egen hud. Har man hudproblemer som eksem, solbrent hud, munnsår, sensitiv eller tørr og sprukken hud må dette absolutt prøves!

Var også i Danmark denne uken og ble solbrent. Oljen måtte selvsagt testes ut og den funket veldig bra. Ble i tillegg lettere brent av brennmanet og det svidde som bare det. Oljen var helt suveren, da den fjernet den brennende følelsen helt. Man må nesten bare prøve dette ut for å skjønne hvor bra den er.

Hadde produktene passet inn i klinikken min, hadde jeg straks tatt den inn. Jeg anbefalte Cecilie Hegge på Engavågen serien, så er du fra Meløy og kan du bare henvende deg til henne. Cilies Loft heter butikken på facebook!

Neo Folgerø AS har følgende web for kontaktinfo. www.neofolgeroe.no og tlf: 62487051

De har mange andre spennende produkter inne, så har du en butikk hvor serien passer, så nøl ikke med å ta kontakt med dem. Kan ikke bli annet enn suksess.

Del innlegget, da både karene og produktene fortjener det! 🙂

Ps! Følte meg som en småjente på bildet, eller at jeg hadde hyret meg et par bodyguards 🙂 Hudpleiebransjen er i alle utgaver 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg