Til Hairport for ny frisyre :)

I dag har det vært en turbodag deluxe 🙂 Først opp til klinikken for å ta en kunde og etterpå til Lørenskog for klipp og farg hos selveste sjefen sjøl for frisørkjeden Hairport! Tina klødde i fingrene etter å gi meg en ny look før sommeren og sakset meg så hårtuppene flakset, noe jeg følte befriende godt! Nå ser hun for seg en frisyre på sikt, så jeg venter i spenning mens håret gror seg litt lengre før neste justering finner sted 🙂

Vakre Elisa fra L’oreal var med for å vise Tina de nye hårfargene, som jeg ble testkunde på! Fantastisk deilig å ikke kjenne den sterke lukta, samt at fargen ikke festet seg på huden.

Strålende fornøyd! Vekke ble gamle Bob og frem kom en mere rufsete variant 🙂

Me like 🙂

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg