Berlin for nyheter!

Da har jeg vært i Berlin på den store kongressen i permanent makeup. Firmaet Ripar cover makeup var også til stede. I tillegg traff jeg Ina fra Israel som jeg har holdt kontakten med en god stund nå på nett. Fb er tingen og man kan knytte fabelaktige samsrbeider der 🙂

Sara Lopez er en annen jeg har kjent siden jeg tok agenturet for Amiea, da hun jobber i selskapet.

Her sitter vi spente og venter på første foredrag.

Spennende og interessant foredrag fra en expert på bryn var noe som var gull verdt. Coco Alex er world famous og en kunstner uten sidestykke.

Vi fikk tid til litt extra kos på restaurant med god mat på kveldene, samt pauser mellom foredragene i 34 varmegrader på hotellets terasse. Gosj hvor vi nesten smeltet vekk.

Nye hudbehandlinger er i vente og jeg fikk oppleve en fantastisk kur uten sidestykke. Wow sier jeg bare og gleder meg til høsten da den kommer på planen vår. Jentene tok et spennende kurs i stråteknikk jeg gleder meg til å se resultatene av etter hvert. Nå gjenstår trening på alle områder.

Gleder oss til å ta fatt på alt vi har fått med oss i bagasjen hjem 🙂 nyheter i fleng og kommer til å skrive om det etter hvert!

www.solpmu.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg