Kurs i oppretting av feiltattoo. Modeller søkes!!

I mai holder jeg korrigeringskurs for linergister som føler behov for å lære rette opp feiltatoveringer i ansikt, samt skjevheter fra naturens og oppretting etter ulykker!

Mail oss på: [email protected] om du ønsker melde deg på. Vi søker også etter modeller til samme kurs. Bildet under er oppretting av feiltattoo på bryn og er et elevarbeide! www.solpmu.no

Håper høre fra nettopp deg 🙂

Ps! Bildene er tatt like etter behandling og fargen reduseres med 40-60% innen ti dager!

6 kommentarer
    1. Hei lurte på om du kunne svare på ett spørsmål 🙂 tatoverte bryna mine for ca 2 måndter siden. Ble kjempe fornøyd. Etter 3 uker tok jeg etterfylling av de. Nå er det ca 1 måndte siden. Jeg brukte en krem jeg fikk av damen som utførte det, morgen og kveld. Helt til skorpe var borte. Nå 1 uke etter at skorpe datt av. Er fargen på bryna mine så og si borte. Henger litt farge igjen. Men syntes ikke om du ikke undersøker de nøye. Er det at fargen ikke setter seg på meg. Eller uprofesjonell behandler? 🙂

    2. Hei!
      Er det slik at man betaler full pris hvert år for å ta bryn hos deg, eller har du noe som heter “oppfriskning innen 1 år”, “oppfriskning innen 2 år”? Har jevnlig hatt påfyll av bryn, eyeliner og lepper hos en annen linergist i Oslo, i ca 7 år. Er fornøyd, men kunne tenke meg å begynne å gå til deg isteden etter å ha lest på bloggen din. Du virker fantastisk flink! Tar du imot kunder fra andre steder? Må ikke rette opp noe, men ønsker å fylle ut litt noen steder, og så gå jevnlig hver år.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg