Fyldige bryn! Hva synes du?

Stort sett alle som kommer på refill etter et år ønsker fyldigere bryn. Det er ikke så rart om man er forsiktig på de første behandlingene, da permanent makeup ligger i navnet. Fargen sitter fra 3-5 år, men det betyr ikke dermed at den sitter like sterkt i disse årene. Den skal gå gradvis ut av huden og reduseres naturlig nok av sol, hudtype, behandling som man påfører huden selv. Det er viktig å ta godt vare på arbeidet som er utført ved å bruke høy solfaktor og unngå syrebehandlinger i området rundt og direkte på pmu.

Fargepigmentene sitter kun i de øverste hudlag…man kan dermed forandre litt fasong og stil etter som årene går!

Mange spør oss om vi kan anbefale andre linergister rundt om kring i landet, da de ikke kan reise til Oslo. Til dere sier jeg bare: Sjekk opp klinikker som utfører pmu og be om bilder, ikke bare ett men flere. Spør etter hvor mange de behandler i uken, eller mnd. Man kan godt ha 20 års erfaring, men 3 kunder i året. Viktig med utfyllende info når man skal få utført en permanent behandling.

En kunde av meg sammenlignet dette med plastisk kirurgi og hadde ventet i årevis før hun turte bestille time. Ikke alle er like kritiske og ender opp med et resultat de ikke forventet.

Lykke til 🙂

1 kommentar
    1. Jeg har tenkt en del på sånne øyenbryn, jeg det har jo mye med moten, ikke sant,så jeg vet ikke om jeg tør pga moten forandrer seg! 🙂
      Jeg blir glad om du titter innom min blogg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg