Superkjendis har makeuptattoo! Gjett hvem?

Lørdag fikk denne vakre skapningen pmu av bryn og bryn er viktig for mange jenter. Vi har STOR pågang og mange fornøyde kunder som har fulgt oss trofast i alle år.

Denne kunden har også fulgt arbeidene mine lenge, og det er lurt når man skal velge teknikk og stil for hva man ønsker. Hver enkelt pmu-artist setter sitt preg på arbeidene sine og du kan velge hva du ønsker.

Ser du hvem dette er? Lik innlegget og del på facebook eller instagram. På insta heter jeg: solhegge Jeg sender en heldig vinner en 100% vannfast flytende eyeliner fra #riparcover i posten!

www.solpmu.no

6 kommentarer
    1. Hei! Disse brynene var lekre! Jeg har et spørsmål: jeg ser at på mange så går brynhårenes vokseretning nedover, altså at hårstråene henger nedover. Det gjør det på meg også, i veldig stor grad. Men på alle brynene med stråteknikk så legges stråene oppover i retning? Hva gjør man med de naturlige brynhårene da, som blir hengende nedenfor de nye “stråene”.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg