Så galt kan det gå med pmu/tattoo!!

Denne kunden kom for pmu hos meg, etter å ha fått fire forskjellige bryn pigmentert inn fra før. De har blitt korrigert og dekket over med hudfarge etter hvert forsøk som har endt galt. Feil fasong som jeg rettet opp i dag 🙂

Ikke lett å tegne over selv og alltid flott med veiledning og tips om man er mottakelig for det. Denne kunden kan få brynene både tettere og tykkere ved neste refill uten problem. Spørsmålet er om hun ønsker det da 🙂

Del gjerne innlegget for å vise at mye er mulig å rette opp i!! Takk 🙂

www.solpmu.no

I dag ser dere hvor mye jeg fikk korrigert ved første behandling. Brynene hennes var totalt ulikt tatovert inn fra før. Gjett om denne jenta ble glad? 🙂

6 kommentarer
    1. Wow! Du er bare helt rå 😀 selv gikk jeg til en av deres samarbeidspartnere og fikk nye bryn. Alt jeg behöver å gjöre nå er å nappe de og de ser alltid perfekte ut 😀

    2. Hei;) jeg har fått tattovert sorte eyeliners som ikke er pent. De er ujevne og jeg har latt de falme med vilje. Vil ha de boooort! Går det an å tattovere med hudfarge for å skjule dette? Ar

    3. Super super suuuuper fornøyd allerede etter første gangen. Bare det å kunne våkne med perfekte bryn uten å trenge å tegne noe føles heeelt fantastisk 🙂 tuuuusen takk! Gleder meg allerede til neste time 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg