Elevarbeider pmu/tattoo bryn :)

Lovte dere resultater av bryn på modeller som ble utført av elever i dag. Her er tre modeller som fikk oppleve hvordan det var 🙂

Husk fargen reduseres med 40-60% innen de første ti dager!

Sjekk forskjellen!

Modellene blir fulgt godt opp…legg merke til at jeg nevner “modeller”. Vi ser til at elevene utfører tilfredstillende arbeider/pigmenteringer på våre kurser og sjekker opptegninger og utførelse.

Har du vært modell hos SOL PMU setter vi pris på at du legger igjen en kommentar av opplevelsen, slik at også fremtidige modeller får et innblikk i modellivet 🙂

Norges tøffeste modeller vil jeg påstå!!

4 kommentarer
    1. Jeg er en av modellene her (hun i midten), og det å være modell hos dere var en ren fornøyelse! 🙂 Hyggelig atmosfære og særdeles god oppfølging av elevene slik at vi som modeller kan føle oss 100 % trygge absolutt hele tiden. Som bildet viser, hadde jeg jo fryktelig lyse øyenbryn, men etter å ha vært modell hos dere har jeg nå såååå fine øyenbryn!! Kjempefornøyd! 🙂 Og masse komplimenter har jeg fått for dem også…;)

    2. Var modell her (nederste) og har aldri vøri så fornøyd med bryna mine som eg er nå! Får masse skryt og fleire som vil gjøre det samme 🙂 kjempe fornøyd med behandlinga, veldig positivt overraska!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg