Gratulerer med dagen søstre :)

I dag skal det jobbes, selv om sola skinner fra en skyfri himmel over Oslo. Jeg takker for hver dag vi har kunder som lar meg få jobbe med et yrke jeg elsker og som gir meg mye tilbake.

For å holde et høyt nivå, samarbeider jeg med de beste linergistene i verden og vi utveksler erfaringer ukentlig. Gleder meg til å møte flere av dem på kongressen i Berlin i juni. Da skal alle i SOL PMU være med. Nyheter presenteres og erfaringer utveksles.

I januar har jeg invitert Mary Ritcherson fra USA for å dele sin særegne hårstråteknikk med meg, og jeg får spesialkurs av henne. Jeg inviterer også alle SOL PMU’s elever til Oslo som selvsagt får sjansen til å kurses av Mary de også.

Intenresserte linergister kan melde seg på kurs hos Mary på mail: [email protected]

NB! Begrenset med plasser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg