Mange leppetattoovarianter :)

Er det noe jeg elsker jobbe ned er det lepper. Pmu av lepper er vakkert så lenge det er riktig utført!

Raspberry er fargen fra vårt agentur amiea.

Color: litchi

Color: litchi

Color: raspberry

Color: raspberry

Color: fuschia

En mix av forskjellige farger.

Som dere ser ELSKER jeg lepper og nøyaktighet står høyt i fokus.

Jeg holder videregående kurs i lepper den 2 og 3 juni. Få ledige plasser igjen. Lepper er sterkt økende som behandling hos oss.

Meld deg på kurs på mail: [email protected]

Disse leppene lærte jeg en elev på kurs å utføre!

Fargemix er noe dere vil lære på kursene hos meg. Håper høre fra deg 🙂

Dette er en mix av caramel og old rose.

Se www.solpmu.no Timer kan bookes via web 🙂

3 kommentarer
    1. Hei, æ har så frøktelig bleike leppe at det nestn ikke ser ut som æ har leppe i det hele tatt. Æ hata å bruk leppestift/lipgloss så æ har faktisk vurdért å få leppetatovering. Korsn fungere det? Kor mange gånga må man tatovér førr å få et varig resultat? ka e prisn?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg