Kurs i permanent makeup?

Jeg får stadig forespørsler om hvem som kan ta kurs i permanent-makeup?

Hos meg kan alle som har et brennende ønske om å lære seg et nytt fag, har estetisk sans, liker pirkarbeide og ikke minst en god porsjon tålmodighet, da behandlingen tar tid og krever stor konsentrasjon, lære seg dette.

Bildet over er fra grunnkurs i dag med nye elever i permanent-makeup. De har en spennende og krevende uke foran seg. Sjekk bloggen hver dag for å følge jentene på kurs 🙂

Mail meg på: [email protected] for info.
Har kun få ledige plasser igjen ut året.

PS! Vi ELSKER de nye kurslokalene våre. Se www.solpmu.no

Se vår nye flotte webside: www.solpmu.no

Del gjerne innlegget, da du kanskje kan tipse en venn som har lyst å jobbe med noe givende og kreativt.

Gleder meg til å høre fra DEG 🙂

6 kommentarer
    1. Jeg ønsker gjerne og få tilsendt info om kurs hos dere.
      Jeg driver hudpleiesalong i Lillesand og fikk anbefalt dere av en av mine kunder.
      Mvh Ann-charlott Fries

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg