Angelina Jolie leppetattoo? :)

Det er sannelig mye vi kan utøre med pmu/tattoo og jeg elsker lepper. Fargene blir veldig forskjellige fra person til person, men personlig liker jeg friske leppefarger som pigmenteres inn. Med frisk farge mener jeg røde lepper, som jeg ser blir innbydende og lekker når den blander seg med din egen naturlige leppefarge.

Linn jobber på Esthetique parfymeri på Storosebteret og er du der en gang, kan du ta en titt på Oslo’s lekreste lepper 🙂

Ps! Fikk tillatelse av Linn til å skrive det. Ellers utleverer jeg aldri kunder som publiseres på nettet, kun før/etter-bilder her om ikke annet avtales.
Linn har jeg kjent i mange år og vi har vært kollegaer 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg