Fantastiske Jon Lundemoen 30 år!

Jeg har fått mange fargerike og flotte venner opp gjennom årene i Oslo, og Jon Lundemoen er desidert en av dem jeg har hatt det morsomt sammen med. Jon er raus, snill, har masse god humor og er proffesjonell i jobb. Vi har gjort mye sammen på kort tid og Italiaturen vi reiste sammen på, er noe vi nok aldri glemmer.

Bilde fra festen med mine gode venner Lene Alexandra og Geir Hamnes som jeg har kjent i 8 år!

Jon er min samarbeidspartner og venn. Fremtiden blir spennende i 2014 på alle plan 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg