Tatoverte gudbarnet mitt i dag!

Er det noe jeg har respekt for så er det faget mitt og når det gjelder hun jeg er gudmor til, så har jeg den største respekt for mammaen som også er min beste venninne. Katarina har lenge ønsket seg bryn av meg og i kveld fikk vi tid. Dette ble resultatet 🙂

Når det gjelder familie og venner må jeg be om tillatelse, selv om Katarina er over 18 år….hun er faktisk 21, men når det gjelder Karin som er mammaen hennes og min beste venninne, måtte jeg sende sms for å høre om hun hadde noe imot det 🙂 he he!

Jeg har alltid unge kunder i tankene når jeg jobber med dem og ikke minst foreldre. Vil gjøre mitt beste så alle blir fornøyde.

Katarina bestemmer selvsagt selv, men vennskap tør jeg ikke sette på prøve 😉

Følg meg gjerne på instagram som: solhegge

7 kommentarer
    1. heihei =) utrolig bra arbeid, jobber som hudpleier i stavanger og har lenge ønsket meg permanent makeup, men veldig usikker , ettersom det finnes mange useriøse steder.
      Lurte på om du vil være å finne på helse, fitness og skjønnhetsmessen ?

    2. Så BRA det ble!!! Jeg vil også ha slike bryn, men synes det er skummelt å gjøre i tilfelle jeg ikke blir fornøyd!….

    3. Det ble utrolig flott ! Katarina er utrolig flink til å tatovere og gjorde det på meg sist, kunne ikke blitt mer fornøyd 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg