Sjekk fatal feiltattoo på lepper! Ble rettet opp.

Permanent makeup av lepper er fantastisk flott når det er bra utført. I dag kom denne flotte damen til meg for å få rettet opp en pigmentering hun hadde fått utført på leppene. Den var mildt sagt ikke helt som den skulle.

Resultatet etter behandling hos meg ser du også 🙂

Øverste bildet: Her ser dere litt av prosessen. Den mørke liplineren har jeg pigmentert inn for å korrigere fasongen og rette den opp. Den rosa/røde er den som er gått utenfor med (feiltattoo). I tillegg har jeg dekket over med hudfarge på alt utenfor leppen for å dempe over den godt synlige røde feiltattooen.

Vi ble godt fornøyde med resultatet begge to i dag, men enda gjenstår ytterligere to behandlinger før vi ser det endelige resultatet.

Da gleder jeg meg bare til refill igjen og den videre prosessen med å få leppene i så bra stand som mulig 🙂

Nb! Husk fargen reduseres med 40-60% innen de ti første dager 🙂

Vi skal holde kurs i oppretting av tatoveringer i ansiktet. Trenger du et slikt kurs selv (om du er linergist) mail meg på: [email protected]

Sist men ikke minst. Det er viktig å undersøke litt for hvem man kontakter for behandling.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg