Wow, stråene satt som spikret etter 1 behandling!

Jeg ELSKER min nye maskin i permanent makeup. Nålene, pennen, motoren/computeren er et lite stykke mirakel. Beste arbeidsredskap jeg har hatt til nå i karrieren og DET betyr masse. Jeg ønsker det beste for kundene, men også meg selv, da det er resultater som til syvende og sist teller.

På øverste bildet ser dere hvor mye som satt igjen etter at 40-60% hadde falt av. Teknikk med nåler og farger er optimalt og denne kunden er strålende fornøyd. Me too 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg