Villaperlesukker fikk nye vipper i dag :)

Anne Brith Davidsen kom innom for vippeextension i dag. Vi er alle tre fra Mosjøen, da svigerdatteren min Kristine som jobber for meg, også er derfra! Koselig med vefsninger på klinikken og i dag gikk tiden fort!

Resultatet ser dere her. Maylen som utfører jobben er superdyktig. Viktig med kvalitet på vipper og utførelse 🙂

Alltid kjekt å se det flotte resultatet 🙂 Anne BrithDavidsen var med i “Hele norges baker” og kom som nr 2. Superflink og et arbeidsjern av dimensjoner. Hun hadde med seg en eske godsaker. Gjett om vi har kost oss 🙂

Makronene oppe til høyre smakte himmelsk og jeg har bestilt 5000 eksemplarer av den til nyttårsaften 🙂

Har du smakt “gulkaken, alias konfektkaken”? Makronene er tuftet på den, men 1000 ganger bedre!! Pascal kan bare gå å legge seg nå 🙂 Anne Brit har vunnet smaken av årets makron!!

1 kommentar
    1. Vil bare informere deg om denne videoen jeg har laget. Jeg ønsker å få dem ut blant så mange så mulig, da jeg håper den kan hjelpe mennesker som ikke har det så bra. Jeg har selv vært der, og forteller om dette i videoen. Er du langt nede selv, eller kjenner du noen som sliter, klikk på linken. Alt jeg ønsker er å hjelpe noen. Omså det kun er én person føler jeg at jeg har lykkes.
      http://vektlofterjenta.blogg.no/1377352258_video__de_sm_skritten.html

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg