Feiltatoveringer, et problem!

I kveld har jeg jobbet til kl 20.00 da feilpigmenteringer til stadighet dukker opp. Mye farger og nåler går med for å gradvis korrigere bryn i en høvelig normal farge!

Disse fikk en justering av både farge og fasong i kveld.

Første steg på veien….disse blir bra på sikt. To til tre refill gjenstår.

Disse brynene er en lang prosess å ordne opp i. Da hun kom til meg, var fargen helt sort.

På bildet har jeg enda ikke startet med å forme dem, da jeg har konsentrert meg om å lysne den sorte fargen, samt korrigere med hudfarge. Hvordan disse brynene blir når jeg har fått formet den, kan dere se i januar 🙂 Ønsket er mere fasong, muligens litt strå, samt få frem bruntoner. Det er mange jeg sier nei til, da oppgaven er umulig og jeg henviser for laser.

Jeg ønsker helst kunder fra grunnen av. Bryn skal formes naturlig, da det er en form for tatovering og IKKE makeup. Tror jeg har de fleste makeupartister med meg her. Makeup er greia du kan trixe og mixe utrolige stilarter av bryn med om du ønsker være helt spesiell iblandt! Enig?

7 kommentarer
    1. Ser du gjør en fantastisk jobb. Fikk selv utført tatovering på bryn for et par år siden. Det var helt grusomt. Heldigvis har det begynt å blekne , men jeg må selv korrigere for at det skal se bra ut. Har aldri vært så skuffet. Tok aldri refill. Kunne gjerne tenkt meg å fått ordnet på de igjen. Denne gangen hos noen som kan jobben sin.

    2. Hadde bare de du lærer opp gjort det de har lært.. Jeg så ikke ut etter å ha vært hos ei som du anbefalte som har blitt lært opp av deg..:/ Så nå tør jeg ikke ta flere sjanser.

    3. Hei Sol? Har vært innom bloggen din et par ganger nå.ER overrasket over hvor flink du er i arbeidet du gjør,særlig med korrigering av feil tatuerte bryn.Tatuerte selv bryna mine som 18åring, og ønsker og korrigere disse.VIl helst at du korrigerer de personlig hvis det lar seg gjøre,da jeg ikke tørr å at sjansen med en annen.håper å høre ifra deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg