Retter opp rød/feil bryntattoo!

Denne damen har reist langt for å få fikset på en gammel tatovering fra annen klinikk. Dette er første step i en serie av totalt 3 behandlinger. Brynene kommer på rett kjøl og kunden allerede forbauset over bra resultat.

Korrigeringsfarge og riktig nåleteknikk må på plass for best resultat.

Uke 11 neste år/2014, har vi satt av 5 dager på farge og korrigeringskurs for nye og gamle elever! Kurset har allerede bookede plasser. Vær raskt ute om du tenker videreutdanne deg innen pmu.

Mail: [email protected]

3 kommentarer
    1. Hei. Jeg har en julekalender på bloggen min som går ut på at hvis du kommenterer bloggen min med din egen blogg og litt om min, så trekker jeg ut en av kommentarene, og de får bloggen skrevet på min blogg og du får en søt kommentar på din blogg! Bli med!
      inspilove.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg