Søndager er ikke automatisk fridager :)

Søndager utnyttes max og for å få jentene dyktige må vi ta av dager vi knapt tenkte vi skulle bruke tiden på. Stor pågang og jeg er en streng sjef som vil mine ansatte og kunder det beste. Her er Kristine i gang med lepper. Den nye toppmodellen er tatt i bruk og hun elsker den!!

Resultatet. Enda to refill/behandling av leppene gjenstår og følger dere med, får dere se det endelige resultat om to-tre mnd.

Lørdag pigmenterte Kristine bryn på samme modell. Er så fornøyd med jobben jentene gjør og gleder meg over hverdagene på jobb 🙂

5 kommentarer
    1. Er flott du er en streng sjef, d vises jo på resultatene kundene får av dine ansatte Sol 🙂
      Å tror at du er en hærlig sjef og ha <3 skal man få bra resultater så er d flott at du viser dine ansatte hvor nøye man må være. Å d skal du være stolt av hvor flink sjef du er 🙂 <3

    2. Å leppene ble kjempefine 🙂 Nydelig farge.
      Kirbler i magen min når jeg snart skal ta 1 refil og om jeg skal/kan ta annen farge. 🙂

    3. Lila:

      Det er fordi det nettopp er tatovert inn 🙂 da ser det litt sterkt og opptegnet ut 🙂 Men mange av leserne vet hvordan sluttresultatet blir. Se etter fine linjer og form og tenk deg fargen -60% lysere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg