SUPERTILBUD. Meso Vytal: En glattere hud :)

Vi jobber også med hudforbedring i vår klinikk og har tatt inn VYTAL-konseptet for cellestumulering med stor suksess. Nå har vi lyst til å gi dere en skikkelig introduksjonspris på hele -50% på første behandling. Tilbudet gjelder ut uke 43. NB! Timen som bestilles, kan benyttes etter uke 43 om noen skulle lure på det.

Hva gjør meso vytal;

Meso Vytal-patronene (18-små nåler) for cellestimulering kommer rett opp til området mellom overhuden og lærhuden, og setter de høyeffektive stoffene direkte inn i problemområdene. De nærer, frisker opp, forynger og stimulerer cellene innenfra. Du oppnår en frisker, glattere hud med frisk glød!

Ring oss på mob: 90988873 eller mail oss på: [email protected] for time 🙂 vi har gode resultater. 

Du trenger ikke ha hudproblem for å ta denne behandlingen. Den er super på linjer og glatter de ut! 🙂

NB! Begrenset med plasser, så vær raskt ute. Her kan du se hvordan Meso Vytal behandlingen foregår. 

5 kommentarer
    1. Jeg har stilt spørsmål om dette en plass men finner ikke igjen d, da jeg leta etter om jeg hadde fått svar 😉 Dette så jo bare helt utrolig ut, så ut som hun ble behandlet hele ansiktet og ble jo helt glatt 🙂 Når dere snakker om behandling, no til 50 % er d et område dere bruker da? Jeg kunne ønsket sinnarynka, på siden av øynene, greit med smilerynker men liker ikke at di ikke, og rundt munnen, jeg har sånn at en ser sur ut om dere forstår. No er jeg for tiden veldig lei av utseende mitt pga sykdom så ser jeg så sliten ut. Så hva får en for en slik behandling? Pris? Og må man tilbake mange ganger syntes jeg leste d en plass? Å d irriterer meg at jeg bor i Trondheim. Blir så tungvindt og ekstra kostnader. Å hvor lenge varer dette? Når man tenker på f.eks Botox? Den holder vel ca 3 mndr på sinnarynka? Ble mye dette 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg