Grunnkurselever i pmu starter opp!!

Uka som gikk var utrolig spennende og nye flotte elever fullførte grunnkurs i pmu.

Nå er de vel hjemme etter en intensiv uke og skal ta imot kunder. Begge har introduksjonstilbud;

Elisabeth fra Lykke Frisør på Ørnes i Meløy har tlf: 75753800

Torill Silje fra Molde Hud og Kropp har mob: 91640013

Jeg ønsker dere lykke til videre 🙂
Ps! Jeg har kun et grunnkurs igjen i år og en ledig plass. Mail: [email protected] om du skulle ha lyst å lære et nytt fag!

I tillegg hadde jeg begge mine to nye jenter med på grunnkurset da det ikke skader med repetisjoner, noe som høyner nivået. Kristine har allerede jobbet hos meg en god stund, mens Viva er ny, men ikke ny i faget. Hun har lang erfaring innen pmu, men skal lære seg mine teknikker 🙂

Til dere som bestiller time hos oss; Jentene gjør en god jobb og jeg er selv til stede hver dag. Har personlig lang ventetid nå og de som velger jentene mine som behandlere blir fulgt opp 🙂

Vi ønsker det beste for dere og oppdaterer oss på det siste innen pmu som er på markedet.

MVH SOL PMU AS

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg