Tilbud til våre flotte kunder :)

Vi er så heldige nå med å ha Viva med på lag. Hun har mange års erfaring fra hudpleiebransjen og som lærer ved hudpleieskole.

Nå jobber hun altså hos oss og skal i tillegg til å pigmentere, også utføre farging av vipper og bryn, samt meso vytal og voksing av ansikt!

Gledelig nyhet er at vi tilbyr våre faste kunder som får utført bryn og eyelinerpigmentering, -15% på farging av nevnte områder. Dette gjelder vanlig farging, IKKE refill med permanent makeup 🙂

Mail oss på [email protected] om du ønsker time. Ps! Noe ventetid.

Ha en fortsatt fin kveld. Nå er dagen min straks over og jeg skal på SO-B lansering av smykkedesigner Børre Olsen’s nye kolleksjon på SAS hotellet! Titter dere innom bloggen, får dere kanskje se noen bilder derfra i morgen.

1 kommentar
    1. Hei Viva 🙂 Ser det er deg jeg skal til og ta min 1 refil av leppene og eyeliner 🙂
      Jeg kommer fra Trondheim og gleder meg til og få det frisket opp, og valg av farge på leppene 🙂
      Ser fram til og møte deg den 8 oktober kl 11.00 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg