Pinsetter fra Fred Hamelten!

I dag stakk Fred Hamelten innom klinikken min som sendt fra hinmelen. Skrev en mail til han for mange mnd siden om at jeg kunne tenke meg ta inn pinsettene hans, men i det siste har det vært så travelt at jeg hadde glemt å følge opp. I dag dukket altså Fred opp i klinikken min som ånden av flasken. Pinsetter har jeg jobbet med halve livet og gode redskaper er jeg avhengig av. Freds pinsetter skuffet ikke. Skarpe tipper som griper hvert hårstrå med presisjon. Elsker den allerede.

Fred tok også disse blinkskuddene av meg 🙂 morsomt!! Pris pr. pinsett er 350,- og er belagt med gull, tro det eller ei. Begge jentene mine har allerede fått hver sin i gave av meg!

Min første brynkunde som jeg fikk testet ut pinsetten på 🙂 morsomt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg