Rosa tånegler? :)

Elsker lakken jeg fikk av Linda Johansen i går. Måtte bare lakke i vei sent i gårkveld da jeg ble så fristet av den lekre og kvikke fargen. Jeg som knapt hatt lakk på fingerneglene før, da jeg ikke har tid med vedlikehold, da avflassede lakk er ulekkert. Nå skal jeg sette farger på tilværelsen og gleder meg til en barbeint sommer i sol og varme. Den var forbausende lett å legge og ser perfekt ut for en amatør som meg på neglefronten. Dette tror jeg er noe for klinikken min i Mosjøen 🙂

Ps! Den tørket også kjapt, før jeg fikk tenkt tanken 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg